Skip Navigation Links


Γιατί να μάθω ένα όργανο σε Ωδείο και όχι μόνος μου; Ειδικά αν αυτό το όργανο δεν είναι αναγνωρισμένο;

benadryl and pregnancy category

benadryl and pregnancy dosage redirect

prozac buy online

buy prozac fluoxetine online open

melatonin and weed

melatonin weed and alcohol read

naltrexone weight loss

naltrexone weight loss

prednisolon

prednisolon

albuterol otc walgreens

albuterol otc equivalent link

naltrexone vs naloxone mechanism of action

narcan vs naltrexone go

paroxetine mylan

paroxetine

viagra cena

viagra na prodej blog.caregiverlist.com

mixing xanax and weed

mixing adderall and weed

generico cialis 20 mg

cialis generico online

viagra prodej ostrava

viagra cena heureka

asthma rescue inhaler brands

asthma rescue inhaler over the counter crownlimos.ca

viagra and smoking weed

viagra weed strain tracyawheeler.com

viagra prodej plzen

viagra

naltrexone shot reviews

naltrexone reviews webmd

naltrexone addictive personality

naltrexone mod smerter charamin.com

naltrexone fibromyalgi

naltrexone ldn saveapanda.com

health risks of abortion

cons of abortion

opiate blocker implant

ldn therapy
Εκτός από την έλλειψη πιστοποίησης (βεβαιώσεις, τίτλοι σπουδών) αναφέρονται παρακάτω οι κυριότεροι λόγοι. Αυτοδιδασκαλία εννοείται η συλλογή πληροφοριών από τον ίδιο το διδασκόμενο και η αυτοδιαμόρφωση της μεθόδου εκπαίδευσής του. Η αυτοδιδασκαλία είναι πολύ δυσκολότερη και πολύ πιο χρονοβόρα από την συντεταγμένη μεθοδική διδασκαλία. Σπάνια κάποιος φτάνει σε ένα ικανό επίπεδο μαθαίνοντας μόνος του. Το ιδιαίτερο μάθημα είναι παρακινδυνευμένο διότι η επιλογή του καθηγητή συνήθως είναι τυχαία και ασφαλώς δεν μπορεί να γίνει με τα κριτήρια ενός Ωδείου. Ακόμα και στην περίπτωση που ο καθηγητής αυτός διδάσκει σε Ωδείο είναι αμφίβολο αν θα έχει την ίδια επιτυχία στην κατ’ οίκον διδασκαλία. Ειδικά δες την ερώτηση: «Τι μετράει περισσότερο ο καθηγητής ή το Ωδείο;» Το ίδιο ισχύει και για τις περιπτώσεις μαθημάτων που παραδίδονται από φορείς που δεν έχουν κάποια πιστοποίηση. Η εμπειρία έχει δείξει ότι οι μαθητές που, από οπουδήποτε αλλού, συνεχίζουν στα Ωδεία ή τις Σχολές είναι στην πλειονότητά τους σε πολύ κατώτερο επίπεδο από αυτό των μαθητών που έχουν διδαχτεί στα Ωδεία. Το χειρότερο πάντως, στις περιπτώσεις ατυχούς επιλογής, είναι ότι ο μαθητής που μαθαίνει με λάθος τρόπο τις πιο πολλές φορές εγκαταλείπει για πάντα με την ψευδή πεποίθηση ότι «δεν κάνει για μουσική».