Skip Navigation Links


Πόσο πρέπει να μελετάω;

abortion pill usa legal

abortion pill over the counter in usa

buy abortion pill

abortion pill 4barcollective.com

norvasc

norvasc esasolutions.sk

remeron

remeron link

imodium

imodium

diclofenac

diclofenac fontanerosenmalaga.es

zovirax

zovirax open

atarax

atarax

arimidex

arimidex read

abortion law in ct

abortion law in ct

abortion pill online

abortion pill online

buy naltrexone 3mg

how to buy naltrexone website

melatonin pregnancy safety

melatonin pregnancy drug class redirect

benadryl and pregnancy risks

benadryl pregnancy congestion

buy naltrexone online usa

buy naltrexone 3mg blog.thekid.me.uk

otc albuterol sulfate

albuterol otc usa

naloxone vs naltrexone usmle

naloxone vs naltrexone

cialis generico 10 mg prezzo

cialis generico costo

viagra cena

viagra

mixing xanax and weed

mixing viagra and weed sunilrav.com

prednisolon

prednisolon kol mikemaloney.net

difference between naltrexone and naloxone

naloxone vs naltrexone

kefloridina suspension

kefloridina forte 500 mg

serevent generic name

serevent asthma

viagra diskuze

viagra prodej house.raupes.net

viagra prodej praha

viagra cena bez receptu click here

adderall weed combo

adderall weed hallucinations

cialis 20mg cena

cialis cena lekaren go

how long does naltrexone work

naltrexone off label uses blogs1.welch.jhmi.edu

duloxetin fachinformation

duloxetin rezeptfrei click duloxetin cena
Εξαρτάται από το επίπεδο και από το πόσο γρήγορα θέλεις να μάθεις. Ο χρόνος επίτευξης του στόχου δεν είναι ευθέως αντιστρόφως ανάλογος με το χρόνο μελέτης. Οι δάσκαλοι οργάνων χρησιμοποιούν την έκφραση «το κομμάτι πρέπει να ωριμάσει» εννοώντας τις εγκεφαλικές διεργασίες αντίληψης, απομνημόνευσης και κατανόησης. Όπως κάθε άλλη γνώση και δεξιότητα έτσι και η γνώση της μουσικής επισπεύδεται ή επιβραδύνεται από το περιβάλλον, τη διάθεση και τις φυσικές λειτουργίες. Συχνά συμβαίνει να παίζει κάποιος καλύτερα ένα μουσικό έργο μετά από παύση μελέτης μερικών ημερών. Σημαντικός παράγοντας στη μελέτη είναι η επανάληψη. Γενική διαπίστωση είναι ότι η μέτρια τακτική μελέτη βοηθάει περισσότερο από την πολλή αλλά άτακτη. Σημαντική επισήμανση: Η γενική ενασχόληση με τη μουσική, θεωρία, σολφέζ, ακρόαση, μορφολογία, συμμετοχή σε σύνολα, πειραματισμός, ακόμα και η γνώση ενός άλλου οργάνου επιταχύνουν την επίτευξη του στόχου εντυπωσιακά. Στην πραγματικότητα κάθε ενασχόληση με τη μουσική αποτελεί ασυνείδητη άσκηση. Η ασυνείδητη άσκηση, ιδίως στη τέχνη, είναι πιο αποτελεσματική από τη συνειδητή. Δεν είναι τυχαίο ότι στις περισσότερες γλώσσες το ρήμα που χρησιμοποιείται για να δηλώσει την εκτέλεση οργάνου είναι το ρήμα «παίζω». Παραθέτουμε ένα ενδεικτικό ανέκδοτο. Διευθυντής ενός εκ των αρχαιοτέρων Ωδείων συζητώντας ενώπιον μαθητών με καθηγητή (τρομπετίστα και θεωρητικό ο οποίος έπαιζε μεταξύ άλλων πολλές ώρες κάθε βράδυ στο θέατρο) εκθείαζε τη πολύωρη μελέτη λέγοντας ότι για να φτάσει στο επίπεδο που έφτασε μελετούσε 10 ώρες ημερησίως για χρόνια. Η απάντηση του καθηγητή: Ε! τότε εσύ δεν είσαι μουσικός, μουσικοί ήμαστε ΄μεις που μάθαμε με μιάμιση ώρα την ημέρα! Ασφαλώς εξαιρούσε τις ώρες που έπαιζε στο θέατρο, δίδασκε ή πειραματιζόταν προφανώς γιατί δεν συνειδητοποιούσε ότι επρόκειτο για άσκηση.