Ωδεία - Το Site των Ωδείων
Είσοδος
Εγγραφή
Ωδεία
για Ωδεία
Καλώς ήρθατε
Συνήθεις απορίες
Νέα
Ανανέωση καταχώρησης
για Σπουδαστές
Καλώς ήρθατε
Συνήθεις Aπορίες
Ωδεία σε
Μαθήματα
Επικοινωνία
Ωδεία και Μουσικές σχολές
Τι είναι αναγνωρισμένο Ωδείο ή Μουσική σχολή;
Πως ξέρω ότι ένα Ωδείο είναι αναγνωρισμένο;
Κάθε Ωδείο έχει όλα τα όργανα;
Σε τι διαφέρει το Ωδείο από τη Μουσική σχολή;
Τι είναι Σχολή Βυζαντινής μουσικής;
Γιατί να σπουδάσω σε αναγνωρισμένο Ωδείο ή Σχολή;
Υπάρχει καλό και κακό αναγνωρισμένο Ωδείο;
Τι μετράει περισσότερο ο καθηγητής ή το Ωδείο;
Σχετικά με τη μουσική γενικά
Σε τι ωφελεί το μάθημα της μουσικής;
Πως ξέρω ότι έχω ταλέντο στη μουσική;
Από ποια ηλικία μπορώ να αρχίσω μουσική;
Μέχρι ποια ηλικία μπορώ να αρχίσω μουσική;
Γιατί να μάθω ένα όργανο σε Ωδείο και όχι μόνος μου; Ειδικά αν αυτό το όργανο δεν είναι αναγνωρισμένο;
Όργανα
Τι είναι αναγνωρισμένο όργανο;
Τι όργανο πρέπει να διαλέξω;
Πόσος χρόνος χρειάζεται για να μάθω ένα όργανο;
Πόσο πρέπει να μελετάω;
Εξετάσεις
Πρέπει να δίνω εξετάσεις;
Τι εξετάσεις διενεργούνται στα αναγνωρισμένα Ωδεία και Σχολές;
Τίτλοι σπουδών
Τι είναι αναγνωρισμένο Δίπλωμα ή Πτυχίο;
Ποια είναι η διαφορά Πτυχίου και Διπλώματος;
Σε τι χρησιμεύει;
Που μπορώ να εργαστώ;
Πόσο πρέπει να μελετάω;
lexapro side effects acne
lexapro side effects
heart
order abortion pill online usa
buy abortion pill online usa
1world2go.com
medical abortion
symbicort generic name
symbicort generic canada
open
symbicort inhaler dosage
symbicort generic brand
symbicort
generic
brand
buy albuterol for nebulizer online
buy ventolin inhaler india
blog.paraleap.com
buy albuterol
amoxicillin without prescription
buy amoxicillin from canada
website
amoxicillin prescription no insurance
lexapro vs weed
lexapro weed effects
webserver2.tacchimed.com.br
lexapro and weed good
buy low dose naltrexone online
buy generic naltrexone online
read
buy naltrexone online
abortion pill usa legal
abortion pill over the counter
in
usa
buy abortion pill
abortion pill
4barcollective.com
norvasc
norvasc
esasolutions.sk
remeron
remeron
link
imodium
imodium
diclofenac
diclofenac
fontanerosenmalaga.es
zovirax
zovirax
open
atarax
atarax
arimidex
arimidex
read
abortion law in ct
abortion
law
in ct
abortion pill online
abortion pill
online
buy naltrexone 3mg
how to buy naltrexone
website
melatonin pregnancy safety
melatonin pregnancy drug class
redirect
benadryl and pregnancy risks
benadryl pregnancy
congestion
buy naltrexone online usa
buy naltrexone 3mg
blog.thekid.me.uk
otc albuterol sulfate
albuterol otc
usa
naloxone vs naltrexone usmle
naloxone
vs naltrexone
cialis generico 10 mg prezzo
cialis generico
costo
viagra cena
viagra
mixing xanax and weed
mixing viagra and weed
sunilrav.com
prednisolon
prednisolon kol
mikemaloney.net
difference between naltrexone and naloxone
naloxone
vs naltrexone
kefloridina suspension
kefloridina
forte
500 mg
serevent generic name
serevent
asthma
viagra diskuze
viagra prodej
house.raupes.net
viagra prodej praha
viagra cena bez receptu
click here
adderall weed combo
adderall weed
hallucinations
cialis 20mg cena
cialis cena lekaren
go
how long does naltrexone work
naltrexone off label uses
blogs1.welch.jhmi.edu
duloxetin fachinformation
duloxetin rezeptfrei
click
duloxetin cena
Εξαρτάται από το επίπεδο και από το πόσο γρήγορα θέλεις να μάθεις. Ο χρόνος επίτευξης του στόχου δεν είναι ευθέως αντιστρόφως ανάλογος με το χρόνο μελέτης. Οι δάσκαλοι οργάνων χρησιμοποιούν την έκφραση «το κομμάτι πρέπει να ωριμάσει» εννοώντας τις εγκεφαλικές διεργασίες αντίληψης, απομνημόνευσης και κατανόησης. Όπως κάθε άλλη γνώση και δεξιότητα έτσι και η γνώση της μουσικής επισπεύδεται ή επιβραδύνεται από το περιβάλλον, τη διάθεση και τις φυσικές λειτουργίες. Συχνά συμβαίνει να παίζει κάποιος καλύτερα ένα μουσικό έργο μετά από παύση μελέτης μερικών ημερών. Σημαντικός παράγοντας στη μελέτη είναι η επανάληψη. Γενική διαπίστωση είναι ότι η μέτρια τακτική μελέτη βοηθάει περισσότερο από την πολλή αλλά άτακτη. Σημαντική επισήμανση: Η γενική ενασχόληση με τη μουσική, θεωρία, σολφέζ, ακρόαση, μορφολογία, συμμετοχή σε σύνολα, πειραματισμός, ακόμα και η γνώση ενός άλλου οργάνου επιταχύνουν την επίτευξη του στόχου εντυπωσιακά. Στην πραγματικότητα κάθε ενασχόληση με τη μουσική αποτελεί ασυνείδητη άσκηση. Η ασυνείδητη άσκηση, ιδίως στη τέχνη, είναι πιο αποτελεσματική από τη συνειδητή. Δεν είναι τυχαίο ότι στις περισσότερες γλώσσες το ρήμα που χρησιμοποιείται για να δηλώσει την εκτέλεση οργάνου είναι το ρήμα «παίζω». Παραθέτουμε ένα ενδεικτικό ανέκδοτο. Διευθυντής ενός εκ των αρχαιοτέρων Ωδείων συζητώντας ενώπιον μαθητών με καθηγητή (τρομπετίστα και θεωρητικό ο οποίος έπαιζε μεταξύ άλλων πολλές ώρες κάθε βράδυ στο θέατρο) εκθείαζε τη πολύωρη μελέτη λέγοντας ότι για να φτάσει στο επίπεδο που έφτασε μελετούσε 10 ώρες ημερησίως για χρόνια. Η απάντηση του καθηγητή: Ε! τότε εσύ δεν είσαι μουσικός, μουσικοί ήμαστε ΄μεις που μάθαμε με μιάμιση ώρα την ημέρα! Ασφαλώς εξαιρούσε τις ώρες που έπαιζε στο θέατρο, δίδασκε ή πειραματιζόταν προφανώς γιατί δεν συνειδητοποιούσε ότι επρόκειτο για άσκηση.